Jak przesłać urządzenie do naprawy?
1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie, a następnie dodaj go jako załącznik w formularzu kontaktowym.
2. Odpowiednio zapakuj i zabezpiecz telefon i prześlij na swój koszt na nasz adres.
3. Po otrzymaniu urządzenia technicy ustalają koszt naprawy.
4. Urządzenia SAMSUNGA objęte gwarancją, które nie posiadają uszkodzeń powstałych z winy klienta, są naprawiane na koszt producenta. (urządzenie jest odsyłane bezpłatnie).
5. Jeżeli cena naprawy mieści się w limicie, jaki zaakceptowałeś w formularz - traktujemy to jako zgodę na naprawę. Urządzenie zostaje naprawione.
6. Jeżeli okaże się, że koszt naprawy jest wyższy, przesyłamy kosztorys naprawy.
7. Kiedy otrzymamy zgodę na zaproponowany kosztorys- naprawiamy i odsyłamy urządzenie (dokument sprzedaży będzie w paczce wraz z telefonem). Urządzenie może zostać wysłane za pobraniem lub możesz dokonać płatności na konto:
8. Jeżeli nie zaakceptujesz kwoty w przesłanym kosztorysie lub naprawa nie będzie możliwa, odeślemy telefon kurierem. Do zapłaty pozostanie kwota ekspertyzy technicznej wg cennika. Konto do przelewu.
